Livrare gratuită la comenzi peste 4000 Lei

Dacă ați cumparat un produs online, aveți de asemenea dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 zile calendaristice din momentul ridicării coletului.

Cum procedezi?

Trimite solicitarea de retur/schimb pe e-mail la comenzi@workartdeco.ro cu numele complet, nr comandă și motivul returului.

Contactați orice firmă de curierat doriți , achitați transportul (transportul este achitat de noi numai în cazul în care produsul ajunge defect sau vă trimitem un alt produs decat cel comandat) și trimiteți coletul la adresa noastra specificată mai jos.

Blvd. Theodor Pallady, Nr. 287, Incinta IOR 2, București, Sector 3

Transferul banilor se realizează în maxim 14 zile calendaristice, din momentul în care produsul a ajuns la noi.
Clienții care nu sunt multumiți de produs îl pot returna cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care sunt deteriorate, nu conțin etichetele inițiale sau nu sunt în ambalajul original. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris catre adresa de e-mail comenzi@workartdeco.ro, unde vor specifica urmatoarele:

– produsul/produsele pe care doresc să le returneze
– motivul returului

Pentru a valida situația de retur, va rugăm sa respectați urmatoarele:
• Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
• Nu pot fi returnate conform legii urmatoarele produse: produse deteriorate intenționat, produse cu metale sau cristale lipsă, produse purtate.
• Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
• Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
• Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea (un nou produs, voucher cadou sau transport gratuit).

În cazul în care produsul este, totuși, returnat cu urme de deteriorare (pe care nu le-ați anuntat), ne rezervam dreptul sa refuzam returnarea banilor sau sa facem returnarea parțiala a plății + alte costuri de transport inițial. (taxa pentru readucerea în stadiul inițial al produsului)

Returnarea platilor prin transfer bancar, se face tot prin transfer bancar, în același cont!

În cazurile în care vi s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; dacă vă regasiți în unul din aceste cazuri menționate vă recomandăm sa ne contactați imediat prin email la comenzi@workartdeco.ro atasând și poze relevante cu problema constatată. Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai în cazurile menționate în acest paragraf (daca s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform).

Obligaţiile care revin magazinului în cazul retragerii conform ord 34/2014

(1) Magazinul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11.

(2) Magazinul rambursează sumele menţionate la alin. (1) folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

(3) Fără a aduce atingere alin. (1), magazinul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de magazin.

(4) Cu excepţia cazului în care magazinul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, magazinul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către magazin, luându-se în considerare data cea mai apropiată.